Протягом останніх 8 років модель GEON Pantera в різних її модифікаціях добре зарекомендувала себе і, головне, заслужила довіру споживачів. В цьому році модель не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і була розділена на дві версії:
1) версії Pantera N200 і S200 хоч представлені в Україні зовсім недавно, але вже встигли здобути популярність і визнання в своєму класі по перших днів.
2) друга версія Pantera 202CBF тільки з'явилася в наявності і вже майже не залишилося жодної непроданої. Це оновлена модель, але все та ж добре знайома Pantera, хоча вже і зі збільшеним двигуном і деякими іншими цікавими розробками.
Pantera 202CBF зберегла форм-фактор більш зручного і зрозумілого мотоцикла початкового класу. Новинка зберегла в собі головний концепт - до цього мотоцикла не треба звикати і пристосовуватися. Як геометрія мотоцикла, ергономіка посадки так і характеристики двигуна орієнтовані саме на доброзичливе ставлення до пілота. Тобто, це кращий варіант «першого мотоцикла».
Нова модель хоч і володіє більш потужним двигуном в порівнянні із застарілою Pantera 150, але його м'якість і передбачуваність не викличуть ніяких побоювань. Це справжній CBF. Працює, як кіт «муркоче». І поводиться по-котячому м'яко і плавно. Пантера! Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом потужності для прискорення при необхідності.
Само собою, двигун оснащений баланс-валом і розподілвалом з верхнім розташуванням. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На нову Pantera встановлені колеса діаметром 18 дюймів - спадщина від попередньої версії для кращої відпрацювання нерівностей дорожнього покриття. На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневруванні сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія низька - це дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги через часті зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.
Високий і вузький кермо - однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera 202CBF в місті, хоча і на ближньому «міжмісто», він не розчарує. Непогане рішення для тих, хто живе в передмісті і щодня добирається на роботу в місто.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивним переднім дисковим гальмом, який надає надійне гальмування. Ззаду встановлений барабан - резонне рішення, тому що характер мотоцикла не «стрітфайтерній», досить спокійний.
Підвіска має настройки середньої жорсткості. На відміну від паралельної версії орієнтована більше на комфорт і зручність. Мотоцикл оснащений двома задніми амортизатори, які надають хороший рівень комфорту і мають досить високу «вантажопідйомністю».
Нова Pantera 202 оснащена інформативною цифровою панеллю приладів з LCD екраном. І тут криється цікава фішка - вбудована стерео система з дуже непоганим звучанням, як для стріту, таким концепції. Джерелом служить кардрідер, блютуз і FM приймач. А так само є і вбудована протиугінна сигналізація.
В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки більш розвиненому обважування. Напівобтічник на баку роблять мотоцикл візуально більше і солідніше.
Pantera 2018 помітно відрізняється від попередньої моделі і по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумано, сучасно. У «базі» є функціональна багажна платформа. І загальне тактильно-візуальне враження на порядок вище минулій версії і аналогічних однокласників.
Новий байк простій не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингового відділу бренду.
Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості дуже практичного і економічного транспорту через міські пробки і тягучки.
Традиційно головний пріоритет робіт команди «Geon Engineering» був зроблений за забезпеченням мотоцикла лідируючої позиції в класі за показником надійності, ремонтопридатності, низького рівня витрат на утримання і експлуатацію, моторесурсу, забезпечення реальним наявністю необхідних запчастин і витратних матеріалів.
Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження: повітряне
Робочий об'єм (см3): 199
Макс. потужність (к.с / при об / хв): 16/7500
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 15/6500
Ступінь стиснення: 9.5: 1
Система харчування: карбюратор
Система запалювання: CDI
Система пуску: Електро / кік-стартер
КПП / головна передача: 5 ступінчаста механічна
Рама: сталева трубчаста
Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
Задня підвіска: сталевий маятник, два гидровлической амортизатора
Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / барабанний
Шини, передня / задня: 2.75-18 / 3.25-18
ДхШхВ (мм): 1930 x 735 x тисячі шістьдесят-сім
Колісна база (мм): 1280
Висота по сидінню (мм): 754
Дорожній просвіт (мм): 230
Суха вага (кг): 112
Обсяг паливного бака (л): 15
Максимальна швидкість (км / год): 110
Купити мотоцикл GEON Pantera 202 CBF (2018) можна на офіційному сайті zaria.ua, і в магазині Залізяка за адресою вул. Житомирська, 104, м.Новоград-Волинський.
2020.03.20 19:03:12
2020.03.21 09:03:19
Ответить
Страницы: 1