Новий GEON X-Road 202 - це не заміна знаменитому GEON X-Road, а доповнення, він є відповіддю на численні запити українських мотолюбителів. Нова версія нижче і легше, маневреннее в місті і стабільніше на трасі, економічніше і красивіше.
Незважаючи на таке призначення, ця версія мотоцикла має дещо інші можливості.
Почати варто з габаритів і геометрії. Новий GEON X-Road 202 є мотоциклом, більш пристосованим до дорожніх, міських умов, більш «паркетним». Але при цьому він зовсім не втрачає своє рідне функціонал - ендуро для помірного бездоріжжя.
Одним з переваг версії є знижена висота по сидінню - таке доповнення оцінять райдери з ростом менш середнього або ті водії, хто не любить тягнутися носком до землі і відчувають від цього дискомфорт. X-Road 202 CBF надасть їм впевнену стійку на світлофорі і не обділить дорожнім просвітом і прохідністю на сільських грунтовках і лісових стежках. Важливо відзначити, що і високим водіям, буде дуже комфортно на новому мотоциклі.
Конструкція має подвійну раму, яка призначена для підтримки і захисту двигуна від ударів і зайвої вібрації від керма і підніжок.
Інше нововведення, якого давно чекали шанувальники класу - це інжекторний уприскування. Нова версія кросовера надається в двох варіаціях - на карбюраторі і на інжекторі. Більше немає сенсу сперечатися, що краще для бездоріжжя - кожен сам вибирає для себе. Обидві версії економічніше старшої, 250-кубової версії. Витрата палива на 100 км складає близько 2,6 літрів
Сам двигун 200CBF - це новий в модельному ряду верхневальний силовий агрегат з лінійним приростом потужності, добре тягне вже з нижніх оборотів. Такий характер абсолютно можна назвати доброзичливим. У симбіозі з чіткою і плавною КПП, Ви отримаєте вірного помічника в подоланні асфальтових і грунтових кілометрів.
GEON X-Road 202 має в своєму арсеналі потужну вилку перевернутого типу і задній моно амортизатор пружинно-гідравлічного типу без прогресії, що в сукупності надає поліпшену стабільність на високих швидкостях.
Передні і задні гальмівні системи дискові з гідравлічним приводом. Покришки мають універсальний малюнок, підкреслюючи подвійне призначення байка.
Приладова панель зі світлодіодним дисплеєм, хоч і компактна, але від цього не менш інформативна - водій легко до неї звикне і буде швидко знаходити потрібну інформацію.
У новій моделі багато уваги приділено естетиці та екстер'єру зокрема - новий пластиковий обвіс виглядає сучасно і порадує хорошою точністю підгонки і щільним, еластичним матеріалом. Ще один плюс, який дозволяє мотоциклу виглядати гармонійніше в міському потоці.
Що важливо, у цього мотоцикла є захист для рук, що дуже зручно при швидкій їзді, особливо в сиру погоду.
Як висновок - навряд чи вдасться знайти мотоцикл, який буде настільки вдало поєднувати в собі формулу «байк на кожен день = байк вихідний оффроуд прогулянки».
Тип двигуна: 1 цил., 4-х тактний (SOHC, 2V), ступінь стиснення - 9.5: 1
Тип охолодження: Повітряне
Об'єм двигуна: 200 куб.см
Максимальна потужність: 15 к.с. / 7500 об / хв
Максимальний крут.момент: 15 Н.м. / 6500 об / хв
Система пуску: Електро / кік-стартер
Система запалювання: CDI
Максимальна швидкість: 110 км / год
Колісна база: 1360 мм
Дорожній просвіт: 320 мм
Висота по сидінню: 770 мм
Довжина: 2090 мм
Ширина: 880 мм
Висота: 1280 мм
Обсяг паливного бака: 8 л
Рама: Сталева трубчаста
КПП / головна передача: Механічна 5-ступ. / Ланцюгова
Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
Задня підвіска: Сталевий маятник, моноамортизатор
Гальма, передній / задній: 1 дисковий 2-х поршневий супорт / дисковий 240 мм
Пер.покришка: 2,75 - 21
Задн.покришка: 4,10 - 18
Сухий Вага: 132 кг