Купити тягові свинцево-кислотні акумулятори для електровелосипедів: "Заря СИЛАЧ", "Заря Дельта", Електровелосипед Azimut "MAN-26" 250W / 36V, "Електровелосипед Azimut TDL 054Z" 450W / 60V, "MUSTANG B006", "BREEZE", "E -bike "," MUSTANG E-T002 "," Дельта партнер "," SIGMA "," PICNIC-2 "," LIRA PLUS (350W-36V) "," VEGA SWIFT "," VEGA JOY "," FAMILY (Black ) "," ELF (Blue) "," ELF (Red) "," VEGA JOY " ви можете, як в Києві, так і в Одесі, Харкові та Львові, Рівному та Житомирі, не встаючи з дивана, зателефонувавши за номером телефону 0674123927 або просто замовити на сайті ZARIA.UA. Якщо Ви знайдете хвилинку і заїдете безпосередньо в магазин "Планета Залізяка", що в Житомирській області, м.Новоград-Волинський по вул.Житомирська 104, то крім вихідного дня в неділю, Ви можете придбати акумулятори та інші запчастини на електровелосипеди безпосередньо в магазині.
Правильна зарядка акумуляторів є головною складовою її обслуговування. Найчастіше наші клієнти мало часу приділяють інструкції і забувають правильно обслуговувати батареї велосипеда або просто не знають як. Хочемо нагадати, що їздите Ви на велосипеді або велосипед просто стоїть в гаражі, акумулятори треба заряджати кожні 20 днів так, як вони саморязряжаются. Термін використання акумуляторів залежить від ефективності вибраного способу заряду. Є такі способи заряду:
- зарядка при постійній напрузі 13,8 Вольт;
- зарядка при постійній силі струму - струм вибирають 1/10 від номінальної ємності акумулятора;
- двоступенева зарядка при постійній напрузі.
Кращим способом є зарядка при постійній напрузі. В цьому випадку акумуляторна батарея підключається до джерела енергії, зарядна напруга якого підтримується постійним в ході всього процесу заряду. В ході заряду, сила струму знижується і стає значно менше, ніж при заряді способом постійного струму, і в кінці заряду опускається майже до нуля. При цьому батарею заряджають до 90-95% її номінальної ємності.
Необхідно пам'ятати про те, що не обслуговуються свинцево-кислотні батареї розроблені з низьким потенціалом перезарядження (диктується необхідністю зниження обсягу газів, що виділяються в фазу інтенсивного газовиділення, при "добивки" ємності до повної). Наслідком даного конструктивного рішення є складність вибору алгоритму заряду - оскільки батарея ніколи повністю не заряджається, для того, щоб не було випаровування електроліту, то поступово збільшується сульфатація пластин.
З іншого боку, при застосуванні перезарядження, наприклад при підвищенні напруги до 14.5-15 вольт, зменшується сульфатация, але через особливості конструкції свинцево-кислотної батареї відбувається підвищена корозія позитивного електрода, що призводить до виходу акумулятора з ладу. У зв'язку з підвищеними вимогами до точності дотримання параметрів заряду для необслуговуваних батарей, необхідно правильно вибирати зарядний пристрій.
Електровелосипеди Заря, наприклад, укомплектовані оптимально підходять зарядні пристрої, але все ж через перепади в мережі напруги, особливо в сільській місцевості, бажано використовувати стабілізатор напруги для збільшення терміну служби акумуляторів.
Під час обслуговування акумуляторів важливо стежити за чистотою їх корпусів і за надійності всіх електричних з'єднань в силових ланцюгах електровелосипеда так, як наші дороги ще далекі від досконалості.