Шановні клієнти! Ми завжди зможемо підлаштуватись до Вас та доставити техніку у зручний для Вас час. Ви зможете скористатись найближчим відділенням будь-якого перевізника на ринку України. Ми зможемо доставити Ваше замовлення нашою машиною до Вашої оселі (при певних умовах – за наявності в Вашому географічному напрямку декількох замовлень).
Самовивіз у робочі дні з 9 до 18 і в суботу з 10 до 15, обов'язково після узгодження замовлення з менеджером. Оплата: готівкова при отриманні, безготівкова. Через те, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо розмістити його весь на вітринах магазину та в його торговій залі. Тому просимо узгоджувати Ваш візит заздалегідь.
Шановні клієнти та гості нашого сайту! Хочемо проінформувати Вас щодо змін в умовах доставки та оплати товару. По запчастинах (дрібному товару). Ми змушені відправляти компанією-перевізником запчастини та інший дрібний товар лише накладною платою та при його вартості більше ніж 100 грн. З поваги до Вас, відповідаємо чому. Про відсотків сімдесят запчастин вартістю від 10 грн до 100 грн клієнти після замовлення взагалі не згадують, просто забуваючи про них. Часто запитуємо: "Чому ж Ви не забрали?" Відповідають, що придбали по місцю проживання і їм вже не потрібна ця запчастина. Ми ж в будь-якому випадку несемо збитки, через те, що товар пролежав на пошті та нам нарахована плата за його зберігання, яка інколи перевищує 100 та більше гривень. І це лише за зберігання, а є ще й за саму пересилку в обидва боки.
Чому запчастини відправляємо лише накладною платою? Для обліку попередньої оплати потрібно мати додаткову посаду, що практично неможливо в маленькому місті в зв’язку з трудовою міграцією та браком кваліфікованих співробітників.
Габаритний товар відправляємо перевізником лише після повної оплати. Чому габаритний товар, а це, наприклад, саджалки, сівалки , косарки, мотоблоки та електровелосипеди, відправляємо лише по повній оплаті? Трапляється так, що під час переміщення товару клієнт не дочекався і придбав подібний товар в іншому магазині, клієнт передумав тощо. Або навіть перевізник пошкодив товар під час доставки. Звісно, навіщо тоді клієнтові платити гроші за неякісний товар? Тож мало хто забере товар і надалі буде судитись з перевізником, бо набагато легше просто відмовитись від нього і не мати клопоту. Також взагалі трапляються деякі "жартівники", що замовляють товар заради "задоволення" надалі просто не забирати його.
Все це та багато іншого і є причиною змін в умовах доставки та оплати товару. Адже інколи колосальні збитки за доставку в обидва боки та за зберігання товару несемо саме ми. Прохання зрозуміти зміни в умовах доставки та оплати та не ображатися. Адже ми завжди раді бачити Вас в нашому магазині «Планета Залізяка» з 9:00 до 18:00 без обіду. В неділю магазин не працює. З повагою, Віталій Бойчук.
Наша адреса: 11703, Житомирська обл., м.Звягель, вул. Житомирська, 104, маг. "Планета Залізяка" (часто для зручності використовуємо скорочену назву "Залізяка"). Тел. 063-212-25-15