Поява на ринку (і, зокрема, в магазині «Планета Залізяка», сайт ZARIA.UA) гібридних мотоблоків з повітряним охолодженням (тобто таких, в яких корпус та рама такі самі, як у важкого мотоблока з водяним охолодженням, але інший двигун) – це не маркетинговий хід. Такі гібридні мотоблоки мають принаймні одну перевагу перед важкими мотоблоками з водяним охолодженням. В магазині «Планета Залізяка» Ви маєте змогу як купити готовий гібридний мотоблок,
https://zaria.ua/gibridnij-motoblok-zarja-weima2-18-ks/p-6156.html
https://zaria.ua/gibridnij-motoblok-zarja-weima1-18-ks/p-6155.html
https://zaria.ua/motoblok-benzinovij-zarja-odwerk-15-ks-z-elektrostarterom/p-5224.html
https://zaria.ua/motoblok-benzinovij-zarja-odwerk-15-ks-z-elektrostarterom-phreza-i-plug/p-5223.html
так і замовити такий мотоблок під свої реальні потреби та вимоги.
В чому ж полягає ця перевага? У мотоблока з водяним охолодженням велика частина його загальної ваги зосереджена попереду. Через цю обставину якщо мотоблок потребує переміщення на деяку відстань, це вимагає доволі значних фізичних зусиль. Щоби навіть просто тримати в руках в рівновазі такого мотоблока стоячи на одному місці, потрібно витрачати багато зусиль. Не кажучи вже про його переміщення на деяку відстань.
А от що стосується гібридного мотоблока з повітряним охолодженням, в якого редуктор (корпус та рама) такий самий, як у важкого мотоблока з водяним охолодженням, але інший двигун, то внаслідок того, що центр ваги гібридного мотоблока при цьому суттєво зміщується в бік оператора, цей мотоблок дуже легко як тримати в руках в рівновазі на одному місці, так і переміщувати на певну відстань.
Але при цьому потрібно зазначити, що ця перевага існує лише при транспортних роботах з причепом чи адаптером, а також при роботі мотоблока з активною фрезою. А ось при використанні іншого навісного обладнання багато хто вважає, що саме через це наближення центра ваги до оператора навпаки буде важче працювати з таким мотоблоком, аніж з мотоблоком з водяним охолодженням. Але тут на допомогу прийде встановлення обважнювача на передок мотоблока, а також на колеса. Правда, це вже додаткові фінансові, трудові та часові витрати.
Крім цього треба відмітити, що в гібридного мотоблока з повітряним охолодженням менше відчувається вібрація у порівнянні із важким мотоблоком з водяним охолодженням. Так й взагалі, двигун з повітряним охолодженням простіший в обслуговуванні.