Сб 9:00 - 15:00, Нд - вихідний
Мотоблок Вепр SH 101МE з фрезою
Двигун: R 190 SH 4-х тактний, 1 циліндр
Номінальна потужність (к.с. / КВт): 10
Паливо: дизельне
Вашій увазі одноциліндровий дизельний мотоблок водяного охолодження Вепр SH-101МE -модернізований. Дизельний мотоблок десять кінських сил з двигуном номер 90-92. Номер двигуна можна знайти під маховиком на блоці двигуна 90-92 (діаметр поршня 90 мм, а хід поршня 92 мм), що багато продавців видають як мотоблок дванадцять кінських сил. Завдяки збільшеним габаритам двигуна і нестандартному як, для мотоблока десяточки, глушник і повітряного фільтру, мотоблок дійсно можна сплутати з дванадцяти сильним мотоблоком, але це мотоблок Вепр SH-101МE ще в народі званий мотоблок Тигр Вепр SH-101МE за підвищений шум при роботі. Але особливість мотоблока Вепр SH-101МE полягає в тому, що цей мотоблок водяного охолодження не має звичного нам радіатора, а оснащений чавунним баком (радіатором) на 14 літрів води в той час як стільниковий радіатор вміщує до 2-х літрів води. Відсутність базової пластини, ролика вентилятора і ременя генератора спростило і здешевило сам мотоблок. Не дарма кажуть «все геніальне - просто». Генератор помістили в маховик, відсутність вищезазначених запчастин спростило експлуатаційний період, а також здешевшало обслуговування дизельного мотоблока Вепр SH-101МE.
У мотоблока Вепр SH-101МE використовується електростартер 1,7 кВт, а також комплектується акумулятором від 12V 14Ah до 12V 60Ah, що дозволяє без особливих зусиль заводити мотоблок Вепр SH-101МE в будь-який час року в незалежності від температури.
Як відомо мотоблок Вепр SH-101 або аналогічні йому мотоблоки, які мають звичний нам радіатор, не мають помпи також, як і мотоблоки Вепр SH-101МE, які замість радіатора з сотами оснащені радіатором у вигляді чавунного бака до 14 літрів води водотоннажністю.
Якщо звичайний наш мотоблок водяного охолодження охолоджується примусово за допомогою вентилятора, то мотоблок Вепр SH-101МE при роботі охолоджується, за задумом інженерів, завдяки увеліченномуоб'ёму води в радіаторі, температура роботи звичайного дизельного мотора 85-95 ° С, що збігається з кипінням води, цю то особливість і використовували інженери при створенні двигуна мотоблока Вепр SH-101МE і двигуна мотоблока Вепр SH-101 МЕ, зауважте, багато десятиліть тому, що підтверджують відео роботи мотора викладених на каналі ютуб з німецьких сільськогосподарських виставок, до прикладу введіть в пошуковику «древній німецький двигун» і Ви побачите роботу аналогічного двигуна мотоблока Вепр SH-101М або Вепр SH-101МЕ який чудово працює, але під час роботи постійно випускає пар з радіатора через спеціально розташоване сопло поверх радіатора, що ввергає в шок технічно неписьменних потенційних клієнтів, які зібралися купити дизельний мотоблок водяного охолодження Вепр SH-101М або Вепр SH-101МЕ.
Важливо, що мотоблок Вепр SH-101МE укомплектований датчиком води, хоча звичайно примітивним, але надійним, поплавковою типу, сила в простоті. Завжди, у міру википання води з радіатора (поплавок) датчик води опускається і треба підливати воду, зауважте, що саме воду, а не тосол і т.д. заливати забороняється. Приміром, дизельний мотоблок Вепр і подібні йому мотоблоки, зі звичним нам радіатором, не мають навіть примітивного датчика температури води і перегріти їх куди швидше. Чи впорається мотоблок Вепр SH-101МE з будь-яким завданням лиш тільки треба мати собі «полторачку» запасну водою і з раннього ранку до пізньої ночі можна працювати на мотоблоки Вепр.
Якщо косити траву за допомогою роторної мотоблочной коси Вепр, то можна не переживати, що дрібні частинки трави, пилу і дрібного сміття заб'ють радіатор і мотоблок перегріється, цього не буде! Адже радіатор зроблений зі суцільного чавуну, а ось з класичним, стільникового типу радіатором, таке частенько трапляється. Також людям припало до душі двигун мотоблока Вепр SH-101МE за те, що його можно зняти і поставити на пилораму і спокійно порізати дров, також не боячись, що дрібна тирса забьётсоти радіатора, лише підливай води.
Простота роботи і економічність двигуна Вепр SH-101МE вражають завдяки тому, що навіть форкамера розміщена в поршні. Радіатор Вепр SH-101МE не зіпсує вода і він не згниє за пару років на відміну від класичних радіаторів стільникового типу, його не можна пробити навіть при перекиданні мотоблока, так як він з чавуну, і цей мотоблок розроблений для екстремального використання з підвищеним запасом міцності. Радує збільшена вага мотоблока, важить більше ніж на п'ятнадцять кілограм більше ніж класичний мотоблок десятка. З збільшену конструкції двигуна мотоблока, рами мотоблока, виробник укомплектував мотоблок.
Вдосконаленими важелями управління мотоблоком. Важелі управління мотоблоком Вепр SH-101ME мають збільшену вагу, вигнуту подовжену форму для меншого навантаження на руки, а також укріплений підпорами до редуктора. Редуктор мотоблока має вихід первинного вала (так звані вал відбору потужності), а так само вісім передач, шість вперед, дві назд, підвищені і знижені.
Мотоблок «Тигр» Вепр SH-101МE оснащений колесами 6.00 на 12 тракторного типу з малюнком ялинка. Відео мотоблока Вепр є в ютуб (Youtube.com) Проводили випробування мотоблока Вепр SH-101МE при температурі плюс 37 ° С, копали картоплю за допомогою транспортерної картоплекопачів Вепр в непідготовленій ділянці землі, тобто нескошені бур'яни, бур'яни і причому грунт протягом спекотного літа став просто як камінь, мотоблока Вепр SH-101МE десять кінських сил, водяного охолодження впорався на відмінно, відео є в ютубі. Клуби пилу могли б забити радіатор звичайного мотоблока, але Вепр SH-101МE ні почому пил і бруд, єдине треба звичайно додавати грунтозачепи Вепр SH-101 для кращої зчіпки з грунтом, копалка Вепр важка до 100кг, потужності у мотоблока вистачає, а ось ваги немає , хоча і важить мотоблок Вепр SH-101М до 260кг.
Останнім часом набирає рух перероблення мотоблока в мінітрактор. Хто зібрався зробити мототрактор своїми руками або замовити переробку мотоблока в мінітрактор, звертають свою увагуна мотоблок Вепр SH-101М або Вепр SH-101ME. «Чому» Ви запитаєте? До ось тому мотоблок Вепр SH-101МЕ має обсяг радіатора до 14 літрів води в той час як радіатор класичного мотоблока може вмістити до двох літрів води. Встановивши помпу на мотоблок Вепр SH-101М і Вепр SH-101МЕ Ви також зможете встановити радіатор наприклад з автомобіля і отримати повноцінне охолодження як у «дорослих» тракторів. Одна з найбільш підходящих моделей мотоблока для переробки в мототрактор або переробки в мінітрактор, це мотоблок Вепр SH-101M і Вепр SH-101ME.
Купити мотоблок Вепр в Україні Ви можете на сайті Zaria.ua (Вепр.юа), а також мотоблоки Вепр Новоград-Волинський, вул. Житомирська 104. Мотоблок Вепр, ремонт проводиться на сервісі Вепр. А також на мотоблок Вепр ціна вказана на сайті Zaria.ua (Вепр.юа)
Купити мотоблок в Києві Ви можете зателефонувавши до нас 063-212-25-15 і ми доставимо найближчим часом безкоштовно попутно. Якщо хочете купити мотоблок в розстрочку, в Україні, ми надамо таку послугу в магазині Залізяка, Житомирська обл., М.Новоград-Волинський, вул. Житомирська 104.
Мотоблок Вепр SH-101МE багато років на землі різної складності, вміє і може (орати, фрезерувати, рихлити, боронувати, розрівнювати і культивувати грунт, робити борозни і виробляти міжрядний обробіток борозен, підгортати, викопувати коренеплоди, косити).
Оригінальний мотоблок Вепр SH-101МE з металевої переливаючою біркою Вепр.
У мотор дизельного мотоблока завод-виробник рекомендує заливати мінеральне масло 15W40, а в редуктор - трансмісійне маслоТАД17.
Бренд: "Вепр" Україна
Виробник: КНР
Відгуки про мотоблоки Вепр позитивні. Ми радимо і Вам стати господарем мотоблока Вепр SH-101М.
Двигун: R 190 SH 4-х тактний, 1 циліндр
Номінальна потужність (к.с. / КВт): 10
Паливо: дизельне
Використання палива (л / ч): 0.8
Паливний бак (л): 7
Охолодження: водяне
Система запуску: ручна, електростартер
Трансмісія: шестерний редуктор
Привід: Клиноременева передача
Тип зчеплення: дискове
Кількість передач (вперед / назад): 6/2