Добре відома і популярна модель GEON Pantera в цьому році не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і отримала поділ на дві версії: версія 202CBF - це оновлена, але все та ж Pantera зі збільшеним двигуном CBF в форм-факторі мегаудобного і зрозумілого мотоцикла початкового класу . А ось версії Pantera N200 і S200 - це модифікація в напрямку більш прогресивного і сучасного «стріту».
Детальніше зупинимося на версії Pantera N200 / S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. Стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці - тепер це неокласик з ознаками стрітфайтера.
Нова модель має більш потужним двигуном в порівнянні з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності й крутного моменту, але відмінність не тільки в обсязі. Нові двигуни виробляються на обладнанні самого останнього технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні мото-ресурсу.
Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звичайно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправки, важлива деталь: обсяг бензобака 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літрів на 100 км. Таким чином, отримуємо автономність до 800км.
Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.
Само собою, двигун оснащений баланс-валом і він верхневальний. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На Pantera N200 / S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширше, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. За рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність при швидкісному проходженні поворотів.
На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневрування сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку і положення під час активного міського "stop'n'go". Висота по сидінню (790 мм) дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.
Високий і вузький кермо - однозначне перевагу в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera N200 / S200 в місті, хоча, і на ближньому «міжмісто», він не буде пасти задніх.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів - інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах даного класу і вигідно відрізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera - 3-поршневий супорт передній гальмівний системи.
Підвіска також шосейно-орієнтована, більш жорстка. Дозволяє агресивніше їздити в умовах міських врожай. Задні газо-масляні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, а й володіють достатньою високою «вантажопідйомністю».
Нова Pantera оснащена інформативною цифровий панеллю приладів з LCD екраном.
Яскрава LED світлотехніка не дасть і без того помітного мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.
В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки розвиненому обважування. Напівобтічник на баку і «ікло» під двигуном роблять мотоцикл візуально більше і солідніше.
Завдяки колісній базі в 1320 мм є можливість активно лавірувати між машин в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне і передбачуване гальмування при будь-якому стані дороги.
Новий байк простий в не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингового відділу бренду.
Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості незамінного «телепорту» через міські пробки і тягучки.
Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження: повітряне
Робочий об'єм (см3): 199
Система подачі палива: карбюратор
Макс. потужність (к.с / при об / хв): 17/7500
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 15,5 / 6000
Ступінь стиснення: 9.2: 1
Система харчування: карбюратор
Система запалювання: CDI
Тип зчеплення: багатодискове, в масляній ванні
Система пуску: Електро / кік-стартер
КПП / головна передача: 5 ступінчаста механічна
Рама: сталева трубчаста
Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу, діаметр 32мм, хід 120мм
Задня підвіска: сталевий маятник, два газо-масляних амортизатора з регулюваннями
Гальма, передній / задній: інтегрована дискова система, диск 210мм, 2-х поршневий супорт / диск 190мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня / задня: 90 / 90-17 / 130 / 70-17
ДхШхВ (мм): 1928 × 740 × 1220
Колісна база (мм) 1320
Висота по сидінню (мм): 795
Дорожній просвіт (мм): 235
Суха вага (кг): 107
Обсяг паливного бака (л): 20
Максимальна швидкість (км / год): 110
центральна і бічна опори
багажна платформа (опціонально)
аварійна сигналізація
LED денні ходові вогні + LED габарити
Купити мотоцикл GEON Pantera N200 можна на офіційному сайті zaria.ua, і в магазині Залізяка за адресою вул. Житомирська, 104, Новоград-Волинський.