Концепт байку є унікальнім - ВІН НЕ лише поєднує в Собі іміджевий дух и практичність, та ще й пропонують це за дуже вігідною ціною.
У 2019 році були запроваджені наступні покращення:
- Пропонують Нові кольори мотоціклів
- замінено передній гальмівний циліндр на більш сучасний
- встановленні Нові рукоятки (гріпсі)
- змінено форму труби глушника, щоб дістінціюваті розжарену трубу подалі від ноги водія
- опціонально можна замовити и Встановити стілізовані декортівні накладки на раму та алюмінієву кришку ланцюгу
- а також опціонально Доступні Різні кольори матеріалу сидіння
- передні позашляхові (крос) крила різніх кольорів такоже можна замовити додатково.
- новий цифровий спідометр (як на моделі Dakar GNX)
- Волого захищено електропроводка
- Оновлений коричневий колір - відтінок темніше
Модернізації 2019-2
- У новому надходженні Scrambler получил немного Оновлений дизайн
- тепер мотоцикл комплектується карбюратором Nibbi, Який додає примерно 2.5 к.с
- З метою підвищення зносостійкості сидіння Було Покращена метод пошиття сидіння.
Ми звикли до того, что ексклюзивні и Незвичайні мотоцикли - це обов'язково дорого и непрактично. Але команда GEON любити руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо Безпрецедентну в Україні модель - GEON Scrambler 250.
Цей концепт-байк можна назвати серійнім кастомом, як би це парадоксально звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій Унікальний й неповторний мотоцикл без значних витрат. Вам не прийдеться міняти раму, підвіски та інші фундаментальні деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, Глибина якого залежить від ваших уподобань, и Ви отримуєте власний кастом.
Крім унікальності и брутальної краси, мотоцикл так само, як будь-який скрамблер поєднує в Собі Такі якості, як простота и Надійність, як у танка. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересічній місцевості.
Новий байк оснащується Вже добре знайомим двигуном CR6, Який отримав широку популярність в Україні і вдалині «переселився» на інші Нові моделі - Geon TerraX-road и X-road Light 200 (версія двигуна з зменшеним об'ємом). Це легкий и надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП.
Двигун вбудований в сталеву дюплексну раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанській характер мотоцикла - жорсткий и надійний. Двигун в рамі імплантованій високо и забезпечує мотоциклу солідній дорожній просвіт - 260мм. Майже як у деяких ендуро мотоціклів.
На відміну від міського побратима CR6, на скрамблері встановлена телескопічна вилка перевернутого типу з пристойним діаметром - ще один плюс в скарбничку «всеїдності» мотоцикла. Задня підвіска проста - сталевий маятник и моноамортизатор Із регулюванням переднатягу пружини.
Переваги вилки перевернутого типу
Гальма и передній, и задній дискові, з діаметром 270мм и 210мм відповідно, з гідравлічнім приводом. Гальмівні шланги армовані
Колісна формула - 17/17, но Це не звічайні стрітові колеса, а масивні широкі "катки" з великими позашляховими «бубликами», близько по співвідношенню до 50/50 дорога и бездоріжжя відповідно.
GEON Scrambler обладнання LED світлотехнікою з усіх боків. Це, Звичайно, плюс НЕ тільки до зовнішнього вигляду, но і до безпеки на дорозі. До того ж, фара, скомпонована з Великої кількості LED-елементів НЕ тільки світить добре, але і Виглядає дуже круто и стильно.
Ще, здавалось би, що не значна деталь - крила, які не Залишать байдужим Нікого. Вони зроблені дуже добротно з Товстого шліфованого алюмінію и перегукуються зовнішнім виглядом Із Сучасною тенденцією оформлення стильних ультрабуків.
У базовій КОМПЛЕКТАЦІЇ GEON Scrambler 250 обладнань Дзеркальним з Незвичайним методом кріплення - з торця. Це не тільки надає ексклюзивності вигляду, але й дозволяє варіювати метод установки. Можна Встановити в верхньому положенні, як звичайні дзеркала, або піти на хитрощі и Встановити в Нижнє положення - як це Раніше часто робили творці кафе-рейсерів. Це вже на Ваш розсуд.
Як і Geon Bullet - Цю модель можна спокійно використовувати, як в її стоковому виконанні, так і в Іншій сутності - як основу для подальшої кастомізації / або тюнінгу.
Двигун / Трансмісія:
Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження: повітряно-масляні
Робочий об'єм (см3): 224
Макс. потужність (к.с / при об / хв): 18/8500
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 18/6000
Ступінь стиснення: 9.2: 1
Система харчування: карбюратор
Система запалювання: CDI
Система пуску електростартер
КПП / головна передача: 6 ступінчаста механічна
Шасі:
Рама: сталева трубчаста
Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор
Гальма, передній / задній: дисковий, 270мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 210мм, однопоршневою супорт
Шини, передня / задня: 110 / 90-17 / 130 / 80-17
Загальні дані:
ДхШхВ (мм): 2100 × 800 × 1380
Колісна база (мм): 1360 Отримати
Висота по сидінню (мм): 820
Дорожній просвіт (мм): 260
Суха вага (кг): 135
Обсяг паливного баку (л): 12,5
Максимальна швидкість (км / год): 130
Рекомендоване масло: MOTUL 5100 15W50
Купити мотоцикл Geon Scrambler 250 red Ви можете замовивши на сайті zaria.ua або безпосередньо в магазині Залізяка за адресою: Житомирська обл., М.Новоград-Волинський, вул. Житомирська, 104. маг. Залізяка.