Оволодівши управлінням одноциліндровим Bajaj Dominar 400, Ви з легкістю зможете управляти як «смиканими» 1-циліндровими мотоциклами, так і плавними на низах 4-циліндровими. Для новачка такий 1-циліндровий мотоцикл трохи складніше, ніж 4-циліндровий, але при цьому набагато корисніше. Через те, що в цьому випадку новачок відразу ж вчиться працювати зі зчепленням. Магазин Планета Залізяка продає мотоцикл Bajaj Dominar 400 Limited Edition за суперціною - 99700 грн. Це дійсно дуже приваблива ціна. Але кількість товару дуже обмежена, вірніше такий мотоцикл залишився тільки один, тому потрібно просто поквапитися і встигнути його придбати!
На цьому мотоциклі досить м'яка підвіска. Тому комфортною є швидкість до 120 км на годину, а потім вже, на жаль, все ж починає даватися в знаки вібрація. Широке кермо та досить вузькі колеса дозволяють швидко змінювати напрямок руху на швидкості. Переднє гальмо справляється зі своїм завданням на відмінно.
Відносно високе кермо дозволяє підводитися зі свого місця і оцінювати дорожню ситуацію попереду в міському потоці машин. Присутній досить великий максимальний кут повороту керма. Сам мотоцикл досить вузький – 813 мм. Це зручно при їзді між рядами машин в міському потоці. Але кермо у нього при цьому – найширше місце! І до того ж воно розташоване на рівні дзеркал заднього виду більшості легкових автомобілів. Так що при їзді в безпосередній близькості від них потрібно бути уважним.
Бензобак не дуже великий, але це не критично. У міському режимі повного бака вистачає приблизно на 250 км. Найбільше цей мотоцикл підходить для пересування по місту, а також для поїздок по шосе на не надто великі відстані. Просто через те, що на дуже великих відстанях краще себе проявляють мотоцикли з 2-а та більшою кількістю циліндрів. Починаючи зі швидкості 120 км на годину у мотоцикла починають даватися в знаки вібрації.
Одним з найголовніших позитивних моментів цього мотоцикла є його світло. Встановлена led-оптика і на фарах, і на поворотниках. Сама лінза коштує досить дешево. Як і взагалі всі запчастини на цей мотоцикл. Китайські фари не йдуть ні в яке порівняння з фарою цього мотоцикла – і за спрямованістю світла саме в потрібному сегменті, і за його інтенсивністю. При вимкненому двигуні мотоцикл може блимати і далеким, і близьким світлом паралельно.
У цього мотоцикла присутня приємна особливість всього сімейства КТМ – підсвічування органів управління.
Якщо мотоцикл погано заводиться при низькій температурі, то часто причиною цього є недостатність електроліту в акумуляторі. В цьому випадку потрібно просто його туди додати. Якщо двигун погано прогріти, то мотоцикл може заглохнути. Але це трапляється дуже нечасто, а прогріти двигун зайву хвилину ніколи не є проблематичним.
Якість металу в мотоциклі досить пристойна, питань не викликає. Деяким недоліком можна вважати досить тонкі дуги безпеки. Але їх, якщо є бажання, завжди можна поміняти на товстіші та масивніші.
На відміну від мотоцикла КТМ лапки (перемикання передач, гальма) у цього мотоцикла можуть погнутися при ударі об якусь перешкоду, але при цьому жодним чином не розсипатися, не луснути.
Найголовніші переваги мотоцикла – поєднання ціни, гарантії і ABS (антиблокувальної гальмівної системи). І на передньому, і на задньому колесі вона ніколи не підведе. В саму мокру слизьку погоду ручку гальма завжди можна сміливо натискати з усієї сили, Вас ніколи не занесе при цьому.
Мотоцикл досить масивний, 180 кг, це більше, ніж у його родичів такої ж потужності. На малих обертах тяга двигуна досить невелика. Він починає проявляти всі свої швидкісні характеристики при оборотах від 6000 на хвилину.
Особливість цього мотоцикла – його одноциліндровий двигун, який змушує мотоцикліста багато працювати зі зчепленням. Але для новачка це буде позитивним моментом, бо він придбає дуже корисні навички роботи з ним. До однозначних плюсів мотоцикла можна віднести його світлові характеристики, маневровість, надійну систему ABS. Ну і, крім того, звісно ж, досить гарний, сучасний дизайн. Над ним працювали дизайнери з Kawasaki.
Новачкові цей мотоцикл дуже добре підкаже – що ж йому потрібно від мотоцикла в першу чергу. Так, можливо досвідчений власник дорогого японського мотоцикла вже не захоче пересісти на цього індуса, але людина, яка до цього взагалі не мала досвіду керування, або в дитинстві керувала виключно радянськими мотоциклами або Явою – вона дійсно відчує велике захоплення від їзди на ньому.
Японський мотоцикл приблизно такого ж рівня коштує десь на 2000 доларів дорожче. Це для новачка є досить суттєвим аргументом на користь саме Bajaj Dominar. А якщо купити японця за приблизно такою ж ціною, то це буде лише вживаний мотоцикл. Для новачка 400 кубів двигуна (373, якщо точніше) буде цілком достатньо.
Цей мотоцикл зручний не тільки для людей середнього зросту, але і для високорослих. Сидіння водія дуже комфортне. Пасажирське – не таке зручне. Але все відносно. Звичайно, на дорожчих та потужніших мотоциклах пасажирське сидіння зручніше, але і на цьому мотоциклі пасажир може цілком комфортно розміститися.
Мотоцикл однаково підійде як для асфальтових, так і для ґрунтових доріг. На ґрунтовій дорозі його поведінка буде залежати великою мірою вже від гуми, яка на ньому встановлена.
Система ABS – зовсім не маркетинговий хід. Це дійсно життєва необхідність. Якщо буде вибір: мотоцикл більш потужний, але без ABS, або ж менш потужний, але з ABS, то з позиції безпеки мотоцикл з ABS завжди буде краще. На мокрій або щебінчастій дорозі Вас ніколи не занесе з системою ABS!
Цей мотоцикл для людей, для яких в житті головне – зручність, функціональність та безпека. Цей мотоцикл, за відгуками багатьох власників – добрий, надійний і спокійний. Так, він більше підійде саме для спокійної, флегматичної, а не агресивної їзди. Для абсолютних новачків – це саме те, що потрібно! Потужність в 400 кубічних сантиметрів – якраз певна золота середина (в Індії на 150 кубових мотоциклах взагалі діти їздять). Коробка передач працює дуже м'яко, і це іноді навіть є певним недоліком, бо просто не відчувається як перемикаються швидкості й доводиться дивитися на індикатор – яка саме передача увімкнена в цей момент.
Двигун на мотоциклі встановлений KTM-івський від DUKE 390. Збирається мотоцикл на одному заводі з DUKE 390