Сб 9:00 - 15:00, Нд - вихідний
Електровелосипед Заря Силач (450W-60V) синій
Прийшов час оновлення електровелосипеда Заря Силач. І я, Віталій Бойчук, хочу розповісти про цю модель 2020 року випуску. Я особисто протестував цей електровелосипед і надав інформацію в мережу інтернет, розмістивши на відеохостингу YouTube, на своїй сторінці «Віталій Бойчук». Тож обов’язково заходьте та переглядайте.
За зовнішнім виглядом, Силача можна легко розпізнати подібності зі звичайним велосипедом. Він також незамінний, як звичайний класичний велосипед, але став ще комфортнішим і доступнішим, а особливість його в тому що Ви можете, не обертаючи педалі, не втомлюючись, долати величезні відстані. Насолоджуватися красою природи і видами навколишнього світу не шкодячи природу так, як електровелосипед Заря Силач екологічно чистий вид транспорту, який на відміну від бензинових двигунів не має двигуна внутрішнього згорання і відповідно не забруднює навколишнє середовище викидами шкідливих речовин. Рекомендую купити електровелосипед Заря Силач. Адже Ви напевно вже зустрічали на дорогах електровелосипед Заря Силач або електровелосипед Заря Дельта, на яких з гордим виглядом мчав на роботу великий чоловік або везла в школу діток молода мама, навіть дідусь з вудками і онуком їхав з риболовлі. З упевненістю можна сказати, що електровелосипед Заря Силач просто увірвався в наше життя спрощуючи і прикрашаючи її.
Якщо купити електровелосипед, то Ви безсумнівно будете мати переваги в швидкості пересування, чому скажете Ви? Адже електровелосипеди відносно нешвидкісні, а ось чому Ви перестанете спізнюватись на роботу, стоячи в пробці або чекаючи автобуса чи маршрутки. Особливо Ви знайдете душевний спокій не слухаючи розбіжностей в переповненій маршрутці і збережете нерви, коли довго немає маршрутки, адже тепер Ви самі вирішуєте в скільки виходити з дому, а не за розкладом автобусів, які просто можуть перестати ходити за розкладом. Викликати кожного дня таксі просто буде накладно або недоцільно.
Електровелосипед Заря Силач виробництва Китаю, і не варто цього боятись, тому що одна з передових країн, яка активно впроваджує технології майбутнього і вже цілі міста Китаю і світу активно використовують електровелосипеди, електромотоцикли, не кажучи вже про електромобілі. Але люди, навчені часом або просто скептики, скажуть «та ні, я краще мопед куплю, бо тут дорогі акумуляторні батареї». Так, електровелосипед Силач має в акумуляторному бункері п’ять кислотно-гелевих, послідовно з’єднаних акумуляторів 12 вольтів 16 ампер/годин кожна. Акумулятори тягові. Вагою близько 4 кг кожен та приблизно ринковою ціною у 1550 грн за штуку. Тож 1550 грн помножимо на 5 і маємо 7750 грн. Беремо калькулятор, олівець, аркуш паперу і рахуємо витрати пального за п’ять років мопеда Дельта наприклад, по кілометражу спідометра. Чому Дельта? Бо Силач дуже схожий на цей мопед і можна віддалено порівняти. Лише віддалено, але як варіант. Так як Силач має оновлену панель приладів і зберігає показники подоланої відстані. Порівняємо витрачені кошти на бензин, а у Силача рахуємо заощаджені кошти. У мопеда рахуємо заміну мастила, а потім заміна зірочок, привідного ланцюга та навіть фільтруючих елементів, свічки. Врахуємо страховку, реєстрацію і таке інше. Тож Силач поки, що не потребує реєстрації і прав водія, і має значні переваги. Я думаю, Ви вже порахували. Ставши власником Заря Силач, купивши електровелосипед Заря Силач, ви з гордістю будете розповідати своїм дітям і онукам, що були «першопрохідцем» з самого початку появи електровелосипедів в Україні.
Та як на мене, людям з великим ростом, 190 см та вагою більше, як 100 кг, буде відчуватись дискомфорт в русі після 20 км. Але вже приходять на допомогу підставки для ніг під самим бункером, щоб постійно не тримати ноги на педалях. Це зручно, і не так затікають ноги від довгої подорожі. У літніх людей з проблемами ніг, це буде плюс. Інколи можна підкрутити педалями.
Хід легкий, як у звичайного класичного велосипеда, але коли вимкнути запалювання взагалі, відчувається, що крутити педалі стає складно. Велосипед має 4 швидкості перемикання передач, що легко перемикаються за допомогою червоної кнопки поруч і висвітлюються червоним кольором на правій ручці керування. Максимально я їхав зі швидкістю 40 км/год і подолав 30 км зі своєю вагою. Людина з вагою 90 кг проїде 36 км.
Велосипед має гучний сигнал. Електровелосипед Силач вже поставляється на колесах розміром: передні 2,25 на 17, а задні 2,50 на 17, і гумою Kenda , таких як на відомому мопеді Дельта, що важливо для використання на наших дорогах. Електровелосипед Заря Силач укомплектований сигналізацією і приводиться в роботу, як з пульта дистанційно, так і за допомогою ключа. Але головне, викрасти електровелосипед Заря фактично неможливо, так як при найменшому сторонньому русі спрацьовує сигналізація і блокує заднє колесо.
Захоплює велике, м’яке сидіння та сидушка пасажира, яка трансформується в різні положення, якщо перевезти дитину, то можна підняти спинку, яка буде додатковим захистом і перешкоджати падінню та випаданню на ямах. Сидушку пасажира можна розкласти дрібними частинами вниз і перевозити важкі вантажі.
Дуже важливі додаткові, розкладні кріплення для переміщення сумок та інших видів багажу, розташовані вони з боків заднього колеса. Велосипед Заря Силач витривалий і може перевозити загальною вагою до 200 кг, але для кращого і тривалого використання краще не перевантажувати понад 110 кг, в будь-який час доби, так як оснащений світлодіодними фарами, до слова завжди моргає вогниками попереджаючи автолюбителів, що попереду рухається електровелосипед. Та передня фара, хоча оновлена і сучасна, та мене розчарувала, світить поганенько. Панель приладів Силача показує стан батареї, а також швидкість з якою рухається електровелосипед Заря Силач, напрямок повороту і світло. Показує пройдений кілометраж. Зберігаючи показники. Аналоговий спідометр замінено на більш сучасний цифровий. Містка корзина з верхньою кришкою над переднім колесом вирішить проблему, наприклад куди поставити сумочку, покласти хліб або прохолодний напій. Да, забув ще сказати, що бункер з батареями можна зняти за допомогою ключів, що у вас на зв’язці с пультами, і заряджати вдома, особливо в холодну пору року. Їздите Ви чи ні, батареї треба заряджати раз в 20 діб, навіть взимку.
Якщо купили електровелосипед, обов’язково доглядайте його. Бо гарантія і обслуговування – це різні речі. Не бійтеся самі підтягувати спиці, закручувати гайки на колесах та проглядати педалі. Обслуговування та догляд – це запорука Вашого здоров’я та безпеки. Обов’язково купіть собі простий насос, бо в комплекті його немає. Шолом на голові теж не завадить. Фури аж вітром здувають, так мчать по дорогам.
Купити оригінальний електровелосипед Заря можна на сайті Zaria.ua або в магазині «Планета Залізяка». Представляємо великий вибір в асортименті електровелосипедів Заря, SkyMoto, SkyBike. Бо на ринку вже з’явились і підробки, і аферисти, які крадуть фотографії з нашого сайта і вимагають у людей завдатки. Будьте обережні.
Оригінальні фотографії електровелосипеда Заря Силач на офіційному сайті ТМ Заря, Zaria.ua та Zalizaka.com.ua
Бренд: «Заря» України
Виробник: КНР
Рекомендована максимальна швидкість: 40 км / год
Рекомендована максимальне навантаження: 110 кг
Розміри (мм): 1440х280х760
Тип двигуна: електродвигун постійного струму бесщеточного типу
Номінальна потужність: 450W 60V / 16AH
Тип акумуляторної батареї: кислотно-гелевий
Час зарядки акумулятора: 6-8 годин
Гальма (передні / задні): барабанні
Передня шина: 2.25х17
Задня шина: 2.50х17
Шини та камери: Kenda
Вага: приблизно 70 кг
Комплектація: два дзеркала, передній кошик, сигналізація, що має два пульта управління. Два ключа запалювання. Панель приладів. Зарядний пристрій. Інструкція.
Увага! В комплект не входить насос!
2022.07.13 09:07:56
Страницы: 1