У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовий двигун CR6. Це тієї ж надійний, легкий и економічний двигун, Який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун обладнань масляні охолодження.
Такоже байк получил важліве оновлення - до нового двигуна и нову вилку - міцніше, з більшім діаметром.
За основу БУВ узятій 1-ціліндровій 4-тактний двигун повітряного охолодження, что вікорістовувався на моделі GEON CR6 и TerraX-road. При цьом показатели потужності и крутного моменту зовсім НЕ маленькі для цього класу. А Дозування подачі потужності плавні и передбачуваності. Двигун відрізняється простою компонування - 2 клапана и один распредвал. З пріємніх «фішок» - наявність баланс-вала и 6-ступінчастої КПП.
Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується НЕ зовсім звичайна карбюратором - тут команда GEON Зроби Спеціальний вибір в сторону просунути карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор почти НЕ вібрує и дуже тихо працює. На холостому Оберт его практично НЕ чутні. Користуватись КПП легко и приємно, Механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» Вузли на старших версіях.
Реальний витрати паливо ставити примерно 2,3 л на 100 км шляху. Точне значення Залежить від стилю їзди, швідкості и поверхні пересування.
Ходова частина GEON X-Road Light 250 представлена у виде звічайної сталевої рами, простих надійніх підвісок: телескопічна вилка и моноамортизатор, дискових передньої и задньої гальмівніх систем. Колеса спереду на 19 ', ззаді - на 16' дюймів. Всі «залізо» Зроблено добротно и міцно.
Підвіски ма ють робочі ходи скромніше, в порівнянні з традіційнімі ендуро- або Кросовое мотоциклами, однак смороду значний более, чем у класичну "шляховіків". До того ж фішка мотоцикла в тому, что ВІН нижчих - тож це Досить логічно.
В цілому ж, модель представляет собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-Якім твердим и не дуже поверхні: від асфальту и грунтовки до лісовіх и гірськіх стібок и Степове рівнін. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.
Здалеку Light Виглядає, почти як Справжній ендуро. Его дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широка сидіння з пасажірської сходинкою.
В цілому, «Легкий» непогано підготовленій для щодень поїздок «дім-робота-дім». Незважаючі на коротку базу и 19-е переднє колесо, ВІН стабільно трімає пряму на своих максимальних 110 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь и грунтовки. Напівпозашляховій родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покрітті: байк ОХОЧЕ зарулює в поворот и впевнена пише вузькі Траєкторії.
Як варіант, можна регулярно їздіті на Цій 250-ке на дачу, риболовля чи просто на Прогулянка по околицях міста. Тут, до речі, и стані в нагоді солідній багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщеній Невеликий пластиковий бардачок для ІНСТРУМЕНТІВ. Корисна річ.
Мотоцикл відрізняється універсальністю использование, простотою конструкції и низьких ціною, что Робить его дуже популярним среди новачків и чудовим альтернативою дорогим японська 125-150-ам. Если ви шукаєте Міцний, легкий и маневреність мотоцикл, то Ві Вже за адресою.
Отже, маємо такий набір якости мотоцикла, як економічність и екологічність, недорогий и простий в утріманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, Звичайно, головний Козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, що не залішає конкурентам шансів на боротьбу.
Оновлення / Поліпшення 2019:
- в передній части сидіння зміненій Профіль для зручності водія
- привід спідометра - встановлений більш надійний
- Доданий USB Роз'єм на кермі для зарядки гаджетів
- влагозащищенная електропроводка
- правий багатофункціональній перемикач (пульт)
- цифровий спідометр
Тип двигуна: 1 цил., 4-тактний., SOHC, 2-клап., Баланс.вал
Охолодження: повітряно-мастильними
Робочий об'єм (см3): 250
Макс. Потужність (к.с при об / хв): 18/8500
Макс.крутн.момент (Нм / при об / хв): 18/6000
Степень стисненого: 9.2: 1
Паливна система: карбюратор
Система запалювання: CDI
Система пуску електростартер
КПП: 6 ступінчата механічна
Рама: сталева трубчаста
Передня підвіска: телескопічна вилка звичайний типу
Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор, система прогресії
Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневими супортами / дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня / задня: 80 / 100-19 // 110 / 90-16
ДхШхВ (мм): 2090 × 820 × 1155
Колісна база (мм): 1355
Висота за сідінням (мм): 87
Дорожній Просвіт (мм): 290
Суха вага (кг): 115
Ємність паливного баку (л): 12,5
Максимальна ШВИДКІСТЬ (км / г ): ≥120
Купити мотоцикл GEON X-Road Light 250 (2019) можна на офіційному сайті zaria.ua, і в магазині Залізяка за адресою вул. Житомирська, 104, Новоград-Волинський.